کد خبر : 17990
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
126 views

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران خبر داد:

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای فاضلاب شهری

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای فاضلاب شهری
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: برای اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر مازندران، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد توکلی صبح امروز در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی سلمانشهر به همراه استاندار مازندران در پی سفر شهرستانی به عباس‌آباد با بیان اینکه به معضل فاضلاب در دولت سیزدهم برای رفع آن توجه ویژه‌ای شده است، اظهار کرد: هم اکنون ۱۸ شهر مازندران دارای طرح فاضلاب شهری هستند که با تخصیص اعتبار توسط دولت سیزدهم، عملیات اجرایی برخی از شهرها در حال اجرا است.

وی از تخصیص هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه شهرهای مازندران خبر داد و افزود: برای اتمام ۱۸ طرح شهرهای استان به حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که به صورت دوره‌ای تخصیص می‌یابد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه با اجرا شدن طرح فاضلاب شهری در ۱۸ شهر مازندران حدود ۷۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند، یادآور شد: طرح جمع‌آوری فاضلاب شهری و تصفیه خانه در ۶ شهر مازندران تاکنون اجرایی شد که حدود ۴۴۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

توکلی با بیان اینکه تاکنون در چهار روستای مازندران نیز طرح جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه اجرایی شده است، تصریح کرد: اجرای جمع‌آوری فاضلاب در ۱۲۶ روستا بالا دست سدهای مازندران در حال مطالعه است تا علاوه بر رفع مشکل روستاها، امنیت بهداشتی سدها تامین شود.

وی تصفیه‌خانه اجرایی شده در شهرک‌های صنعتی مازندران را ۱۶ طرح از ۲۸ شهرک مازندران اعلام و خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌گذاری انجام شده، طرح تصفیه‌خانه فاضلاب در همه شهرک‌های صنعتی مازندران اجرایی می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.