کد خبر : 18074
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
128 views

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور:

۲۰۰ تفاهم‌نامه اقتصادی خارجی در دولت سیزدهم امضا شد

۲۰۰ تفاهم‌نامه اقتصادی خارجی در دولت سیزدهم امضا شد
رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم برای توسعه کشور، گفت: ۲۰۰ تفاهم‌نامه اقتصادی خارجی در ۲ سال گذشته امضا شد.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام حسن درویشیان روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح های حوزه شهری مازندران در قائمشهر افزود: بیش از ۲ هزار طرح مهم در دهه فجر در کشور افتتاح شده است که برخی از این پروژه‌ها سابقه تعطیلی چند دهه ای داشته اند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای اجرایی شدن این طرح ها در طول سال وقت و هزینه صرف کرده است.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: اکنون زمان کار جهادی و محدود نبودن به زمان اداری است و رییس جمهور ۴۵ سفر استانی و بیش از ۲۰۰ تفاهم نامه خارجی برای توسعه اقتصادی کشور امضا کرده است.

وی ادامه داد: هفت هزار واحد تعطیل با ۱۶۰هزار میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم راه اندازی و احیا شده است.

حجت الاسلام درویشیان با اشاره به اینکه از نظر شخص رئیس جمهور و دولت سیزدهم مازندران استان اولویت دار است، گفت: مسوولان استان بدانند که مورد حمایت دولت هستند و با جدیت به کار خود ادامه دهند.

وی با بیان این که، برخی امور باید به صورت جدی پیگیری شود تا به پاسخ لازم رسید، گفت: امروز با امپریالیسم و معاند خبری مواجه هستیم و این ضرورت را ایجاد می کند تا خدمات نظام به درستی و جامع به جامعه ارائه شود.

حجت الاسلام درویشیان گفت : بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام مردم هستند و با ارائه خدمات بیشتر حتما این سرمایه اجتماعی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: از هر اقدامی که موجب کاهش بهره وری در دستگاه های اجرایی می شود از جمله کوتاهی، تنبلی و ترک فعل باید پرهیز شود.

حجت الاسلام درویشیان گفت : در مازندران با ظرفیت های بالا، می توان در آن کارهای زیادی انجام داد البته کشور نیز دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است که بخشی از آنها به فعلیت رسیده است و بخشی دیگر بدلیل غفلت ها مهجور مانده است.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور توضیح داد: دولت سیزدهم در حوزه های گردشگری اقدامات خوبی انجام داده است و توجه به زیرساخت های لازم به ویژه در استان های شمالی موردنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کشور در کنار گردشگری زیارت در گردشگری طبیعت هم ظرفیت دارد که باید برای توسعه آن تلاش شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.