کد خبر : 18714
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
119 views

خبر خوب از جنس مهربانی|

این راننده بار نیازمندان را رایگان حمل می‌کند

این راننده بار نیازمندان را رایگان حمل می‌کند
آقای رویین‌تن با مهربانی نشان داد انسان در هر جایگاهی باشد می‌تواند مهربان باشد و مهربانی کند و این کار هم فقط و فقط دلی بزرگ می‌خواهد و دیگر هیچ...


به گزارش تیترشمال؛ اصلا امکان ندارد، کار که خوب باشد، دست رد به سینه‌ات زده نمی‌شود، اینها حرف‌های راننده‌ای است که با اقدام جالب خود مورد توجه قرار گرفت.
این راننده کامیون پشت خودروي خود تابلویی نصب کرد و روی تابلو نوشته شده “حمل جهیزیه و اثاث منزل افراد کم‌بضاعت در مازندران به‌صورت‌ رایگان انجام می‌شود”در پایان هم شماره تماس خود را اعلام کرد تا هماهنگی لازم در ارتباط با زمان حمل اسباب و اثاثیه صورت گیرد.
آقای عبدالله روبین‌تن اهل قائمشهر مازندران راننده‌ای است که نشان داد انسان در هر جایگاهی باشد می‌تواند مهربان باشد و مهربانی کند، هرچند کوچک و اندک؛ چراکه مهربانی تنها دلی بزرگ می‌خواهد و دیگر هیچ…این راننده مهربان درباره هدف از اقدام جالبش، می‌گوید: برای دل خودم و رضای خدا این کار را انجام می‌دهم.
قبلا هم دوست داشتم و در نظرم بود که دست به اقدام این چنینی بزنم اما موقعیتش نبود ولی طی ۱۰ سال گذشته که این خودرو را خریداری کردم تصمیم گرفتم تا آنجایی که از دستم برمی‌آید در این کار خیر پیش‌قدم باشم؛ چون از نزدیک می‌دیدم برخی از خانواده‌ها چه میزان برای پرداخت همین کرایه در مضیقه و تنگنا هستند.
این راننده اضافه می‌کند: به خاطر دارم در مسیر محور هراز بودم که تلفن همراهم زنگ خورد، پشت خط فردی بود که خود را اهل مشهد معرفی کرد و تنها می‌خواست برای این کارم تشکر کند و در پایان هم گفت: اگر گذرت مشهد خورد یک هفته با خانواده‌ات مهمان من باش.البته از این تماس‌ها کم نیست؛ افراد زیادی تماس می‌گیرند و این قدردانی‌ها بیشتر مرا در این مسیر خیر دلگرم می‌کند.
به گفته آقای رویین‌تن‌، اصلا این کار آنقدر شیرین است که درواقع دریافت نکردن کرایه خیلی بهتر از دریافت کردن آن است و همین اقدام هم برایم لذت‌بخش است.معتقد هستم و اگر به فردی کمک کنی از آن طرف خدا به انسان بهتر می‌بخشد و این مهم را در زمان خطرات جدی که از بیخ گوشم گذشت، خیلی واضح لمس کردم؛ چراکه می‌دیدم خطرات و مشکلات از مقابلم رد می‌شود.

وی می‌گوید: از هر دست بدهی، از همان دست می‌گیری، خوبی خوبی می‌آورد و همین مسائل موجب شد در این راه باشیم و این مسیر را ادامه دهم.این راننده یادآور می‌شود: تا زمانی‌که توان کار کردن دارم در این مسیر هستم و این راه را ادامه خواهم داد.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.