کد خبر : 19039
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۱۶
113 views

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۱۱ روستای بهشهر با طرح محرومیت زدایی آبرسانی می شود

۱۱ روستای بهشهر با طرح محرومیت زدایی آبرسانی می شود
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اتمام فاز اول محرومیت زدایی، ساکنان ۱۱ روستای مجتمع عشرستاق در این شهرستان از طرح ملی آبرسانی روستایی بهره مند می‌شوند.


به گزارش تیترشمال؛ بهزاد برارزاده بعدازظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از پیشرفت ۵۹ درصدی فاز اول پروژه محرومیت زدایی در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: با اتمام فاز اول محرومیت زدایی، ساکنان ۱۱ روستای مجتمع عشرستاق در این شهرستان از طرح ملی آبرسانی روستایی بهره مند می‌شوند.

وی احداث ۹ باب مخزن زمینی به حجم هزار و ۵۰ مترمکعب و شش واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای ۲۸ کیلومتر خط انتقال، خرید، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل را از جمله این پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: تا کنون ۹ باب مخزن زمینی به حجم هزار و ۶۰ متر مکعب احداث و ۲۰ کیلومتر خط انتقال اجرا شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران، مجموع اعتبار هزینه شده از محل محرومیت زدایی در این شهرستان تا پایان ۱۴۰۱ را ۹۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ضمن پیگیری مجدانه برای تأمین اعتبار و تکمیل اجرای فاز اول، در فاز دوم محرومیت زدایی نیز هفت روستا در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیش بینی شد که طی ماه‌های آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.