کد خبر : 19334
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
116 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نشانه عدالت باید در درب همه دستگاه‌ها و واحدهای صنفی نصب باشد

نشانه عدالت باید در درب همه دستگاه‌ها و واحدهای صنفی نصب باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: آرم ترازو و میزان دستگاه قضا که نشانه عدالت است را باید همه در درب دستگاه و واحدصنفی خود نصب کنند و تنها مختص به دستگاه قضا نیست.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس کل جدید دادگستری مازندران در ساری ضمن تقدیر از تلاش‌های پنج ساله حجت‌الاسلام اکبری و تبریک به عباس پوریانی رئیس کل جدید دادگستری، اظهار کرد: ورودی زیاد پرونده‌های قضایی عامل اصلی بسیاری از مشکلات از جمله در ادامه دادرسی است.

وی افزود: با طولانی‌ شدن کار کیفیت پایین می‌آید و به ویژه اینکه بر آمار محوری نیز تأکید شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: آمار کنونی ورودی پرونده‌های قضایی، زیبنده مازندران نیست و از آن طرف باید به دستگاه قضایی، خداقوت گفت.

امام جمعه ساری ادامه داد: باید در جذب نیروهای جدید در کنار مشکلات معیشتی پرسنل توجه ویژه‌ای شود.

محمدی‌لائینی گفت: هم باید کار فرهنگی کرد تا سریعاً مردم به جای صلح و سازش به سمت دادگاه‌ها نروند و هم اینکه همه دستگاه‌ها و اصناف باید کار خود را به درستی انجام دهند و عدالت‌محور باشند.

وی تصریح کرد: آرم ترازو و میزان دستگاه قضا که نشانه عدالت است را باید همه دستگاه‌های اجرایی و واحدصنفی در درب ورودی خود نصب کنند و تنها مختص به دستگاه قضا نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران، عنوان کرد: اگر همه بر مدار عدالت حرکت کنند شکایتی نخواهیم داشت و به فرموده خداوند، همه باید میزان و رفتار عادلانه و درست را محور کار خود انجام دهند.

استاندار مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: حجت‌الاسلام اکبری به مدت پنج سال در یکی از پست‌های حساس استان مشغول فعالیت بودند که تلاش‌های او جای تقدیر دارد.

سیدمحمود حسینی‌پور افزود: تلفیق پست‌هایی که اقتدارآور است با اخلاق، بسیار دشوار است که باید در عین اخلاق، در دفاع از حق، قاطعانه عمل کرد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: رئیس کل جدید دادگستری همواره در همه مسئولیت‌های قبلی،  منشا تحول بودند و امیدواریم با برنامه تحولی، استان مازندران شاهد عدالت و پیشرفت باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.