کد خبر : 19538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
109 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

احداث قطار محلی و یک اتوبان ساحلی جزو نیازهای ضروری مازندران است

احداث قطار محلی و یک اتوبان ساحلی جزو نیازهای ضروری مازندران است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:احداث یک قطار محلی از رامسر به گلوگاه و یک اتوبان ساحلی جزو نیازهای ضروری استان است که بخش زیادی از مشکل استان را مرتفع خواهد کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه بیست و پنجمین استاندار مازندران اظهار کرد: خداوند می‌فرماید که اگر خداوند پای کار بیاید هیچکس بر ما غالب  نخواهد شد و این یاری شرط دارد و آن این است که ابتدا باید ما پای کار بیاییم و خدا را یاری کنیم.

وی افزود: خدمت به خلق و گره‌گشایی از کار مردم در واقع یاری خداوند است و لذا سرآغاز یاری خداوند، خدمت به خلق است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دوست داشتیم جناب حسینی‌پور همچنان در یک‌سال و اندی باقیمانده دولت سیزدهم در صدارت استانداری باقی بماند اما متاسفانه همچنان شاهد تکثر آمد و رفت مسئولان هستیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استان مازندران،  بیست و پنج استاندار را به خود دید.

محمدی‌لائینی بیان کرد: یکی از توفیق‌های استاندار  گذشته مبارزه با زمین‌خواری بوده است.

وی عنوان کرد: جناب نوری نیز وصف‌شان را شنیده‌ایم و انتظارات انتخاب استاندار بومی بود؛ حتی در سطح ملی نیز انتخاب حداقل یک وزیر از استان به ویژه در ورزش از انتظارات به حق است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مازندران در ادوار گذشته خدمات زیادی را گرفت و خلأهای فراوانی نیز وجود دارد.

امام جمعه ساری ادامه داد: در حوزه صنایع، صنایع تبدیلی، گردشکری، دامداری، کشاورزی، ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی و سایر امور خلاهایی وجود دارد.

محمدی‌لائینی خطاب به وزیر کشور، تاکید کرد: زیرساخت‌های موجود رفت و آمد متناسب با این حجم از گردشگران و مسافران نیست و مضاف اینکه مشکل آب و زمین نیز داریم.

وی افزود: احداث یک قطار محلی از رامسر به گلوگاه و یک اتوبان ساحلی جزو نیازهای ضروری استان است که بخش زیادی از مشکل استان را مرتفع خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران متذکر شد:  ما از حرکت نیروی انتظامی و وزارت کشور در تامین امنیت و مقابله به هنجارشکنی در حوزه حجاب و عفاف، قدردانی و حمایت می‌کنیم.

امام جمعه ساری یادآور شد: ما در آب منطقه‌ای و منابع طبیعی نیز مشکلات عدیده‌ای داریم که با استاندار جدید مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.