کد خبر : 10570
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
125 views

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خبر داد:

احداث مسیر دسترسی جدید به دریای فرح‌آباد ساری با اعتبار 4 میلیارد ریالی

احداث مسیر دسترسی جدید به دریای فرح‌آباد ساری با اعتبار 4 میلیارد ریالی
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد و گفت: این مسیر جدید با اعتبار 4 میلیارد ریال از بودجه ملی سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تامین خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در نشست امروز با شهردار فرح‌آباد شهرستان ساری، از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد و گفت: در راستای پیگیری پروژه‌های گردشگری راه‌های آنتنی سواحل (عمود بر دریا) در فرح‌آباد احداث می‌شود.

وی افزود: این مسیر جدید با اعتبار 4 میلیارد ریال از بودجه ملی سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تامین خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، خاطرنشان کرد: : راه دسترسی جدید که پنجمین مسیر دسترسی به شمار می‌آید با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرمانداری ساری و شهردار، بین مجتمع ساحلی وزارت خارجه و وزارت کشور ایجاد می‌شود.

برزگر با بیان اینکه از 13 کیلومتر ساحل دریای خزر، 7 کیلیومتر در محدوده و حریم شهر فرح آباد قرار دارد؛ گفت: سواحل یکی از مهم‌ترین ظرفیت گردشگری این منطقه محسوب می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری نیز در آن فراهم است.

وی متذکر شد: توسعه گردشگری همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و در این خصوص نیز شهرداری‌ها و حساسیت و پیگیری‌شان در به ثمر رسیدن طرح‌های گردشگری نقش حیاتی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.