کد خبر : 13503
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
168 views

شرکت برق منطقه‌ای مازندران در هفته‌ای که گذشت؛

خلق یک رکورد بی سابقه در صنعت برق ایران تا عزم جدی برای گذر موفق از پیک بار تابستان

خلق یک رکورد بی سابقه در صنعت برق ایران تا عزم جدی برای گذر موفق از پیک بار تابستان
در این گزارش، اقدامات هفته گذشته شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ را می‌خوانید.


به گزارش تیتر شمال؛ رصد اخبار یک هفته گذشته شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان حکایت از عزم جدی این شرکت برای گذر موفق از پیک مصرف امسال دارد؛ اقداماتی که توانست با ثبت یک رکورد ملی در صدر اخبار کشور قرار گیرد و در این مطلب، گزارشی از اقدامات هفته گذشته این شرکت را می‌خوانید:

در آغازین روز از هفته کاری مصادف با شنبه 27 خرداد ماه، دومین قسمت از مستند گزارشی – نمایشی ننه گلبوته و برق آسا در راستای تبیین اقدامات شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان، جهت گذر موفق از پیک بار ۱۴۰۲ در ساعت ۳۵: ۱۸ عصر از شبکه تبرستان استان مازندران،پخش شد.

در دومین روز هفته مصادف با یکشنبه 28 خردادماه، دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، به منظور بررسی پروژه های اولویت دار جهت گذر موفق از پیک بار ۱۴۰۲،از مراحل احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان آزادشهر، استان گلستان، بازدید بعمل آورد.

در همین روز، دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، در بازدید میدانی از مراحل اجرایی نصب برج و سیم کشی خط چهار مداره ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت گرگان – کردکوی، استان گلستان، از آخرین وضعیت این پروژه از نزدیک مطلع شد.

در 29 خردادماه، جلسه شورای ورزشی صنعت آب و برق مازندران به ریاست دکتر موسوی تاکامی با حضور مسئولان صنعت ورزش آب و برق مازندران در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، در این جلسه بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های صنعت آب و برق مازندران در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: باید با برنامه مدون به سمتی پیش رویم که بدانیم چگونه می‌توانیم ورزش را در میان کارکنان و پرسنل سازمان، نهادینه کنیم و برنامه‌های آموزشی در این رابطه برگزار شود.

در روز سه شنبه 30 خردادماه، ملاقات عمومی و دیدار مردمی دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، به منظور رسیدگی به درخواست ها؛ مسائل و مشکلات آنان در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

در روز چهارشنبه 31 خردادماه، دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل و معاونین شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، به منظور بررسی پروژه های اولویت دار جهت گذر موفق از پیک بار ۱۴۰۲، از مراحل احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان آزادشهر، استان گلستان، بازدید بعمل آوردند.

در همان روز، دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان با حضور در بیمارستان پنج آذر شهرستان گرگان از جانباز سرافراز آقای عبداله محمودی کوچک سرایی که در حین انجام وظیفه در محل اجرای پروژه نصب برج و سیم کشی خط چهار مداره ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت گرگان – کردکوی، دچار عارضه مغزی شده بود؛ عیادت کرد.

دکتر موسوی تاکامی در این دیدار، برای این همکار خدوم شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

در حالی چهارشنبه 31 خردادماه در تقویم رسمی کشور به نام سالروز شهادت شهید مصطفی چمران نامگذاری شده است که پست استراتژیک و کلیدی ۵۰۰ به ۴۰۰ به ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت آزادشهر که در روز ۳۱ خردادماه کار آن به پایان رسید، به نام شهید پروفسور دکتر مصطفی چمران مزین شد و این روز برای همیشه در صنعت برق کشور و نیز شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان، ماندگار شد.

ثبت یک رکورد خارق العاده از سوی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، توانمندی مهندسان و کارکنان صنعت برق کشور را به رخ دنیا کشید؛ مهندسان ایرانی و به ویژه کارکنان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، توانستند یک پروژه 24 ماهه را با تلاش شبانه روزی و اقدامی جهادی تنها در ظرف مدت 5 ماه به اتمام برسانند و رکوردی ماندگار را نه تنها در کشور بلکه در غرب آسیا به ثبت برسانند.

دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در این خصوص اظهار کرد: این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا، تجهیزات را به‌صورت استاندارد تامین و به صورت استاندارد و در قالب دستورالعمل‌های شرکت معظم توانیر نصب، تست و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این پروژه، تامین بار منطقه را در آزادشهر، رامیان، بخشی از مینودشت و گنبد و مناطق اطراف برعهده خواهد داشت که ظرفیت آن در کوتاه مدت، با دو دستگاه ترانسفورماتور ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت ۲۰۰ مگا ولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت آمپر می‌رسد.

در همان روز؛ دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و دکتر شادمهر نماینده محترم مردم شریف شهرستان گنبد در مجلس شورای اسلامی و آقای دهرویه فرماندار این شهرستان از ایستگاه های ۶۳و ۲۳۰ کیلو ولت گنبد ۱ و فجر گنبد استان گلستان، بازدید میدانی کردند و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفتند.

در روز پنجشنبه مصادف با یکم تیرماه و در پی احداث ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت شهید مصطفی چمران، شهرستان آزادشهر استان گلستان، وزیر محترم نیرو جناب دکتر محرابیان و همچنین معاون برق و انرژی ایشان جناب مهندس حائری و مدیرعامل شرکت توانیر جناب آقای مهندس کردی طی تماس تلفنی جداگانه‌ای از اقدام جهادی دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در به اتمام رساندن این پروژه عظیم تشکر کردند.

در این تماس تلفنی همچنین از تمامی همکاران و تلاش‌گران این شرکت که توانستند ظرف مدت ۵ ماه یک پروژه دو ساله را به اتمام برسانند، تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.