کد خبر : 13586
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
133 views

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران خبر داد:

بازداشت ۴ متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در رامسر

بازداشت ۴ متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی در رامسر
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رامسر خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ سید جعفر ساداتی  معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رامسر خبر داد.

وی با اعلام این خبر ، گفت ؛ کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر در پی فوت و مصدومیت چهار نفر بعلت مصرف مشروبات الکلی مسموم، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند .

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران، تصریح کرد ؛ ماموران با شناسایی عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی و سمی در عملیاتی ضربتی ۴ متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

ساداتی با اشاره به کشف 118 بطری نیم لیتری الکل تقلبی و مسموم از متهمان از پلمب یک واحد دامپزشکی در این ارتباط خبر داد .

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران، از ۳ فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در مازندران خبر داد و گفت: متاسفانه 2 شهروند رامسری و یک شهروند آملی در اثر مصرف مشروبات الکلی، جان خود را از دست دادند.

ساداتی، مصرف الکل را موجب افزایش «رفتارهای ضد اجتماعی» (anti social) و «خشونت‌های بین فردی»  عنوان کرد و افزود ؛ این افراد بی‌محابا به دیگران آسیب می‌رسانند و سلامت آنان را به خطر می‌اندازند، به ویژه افراد الکلی اغلب اعضای خانواده خود را آماج خشم و خشونت قرار می‌دهند. «قانون گریزی» نیز در میان افرادی که الکل مصرف می‌کنند، بسیار شایع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.