کد خبر : 13872
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
119 views

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کلاهبرداری چهار هزار میلیارد ریالی با وعده واردات خودرو در ساری/ متهم فراری دستگیر شد

کلاهبرداری چهار هزار میلیارد ریالی با وعده واردات خودرو در ساری/ متهم فراری دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات خودرو و خرید و فروش آن از شهروندان کلاهبرداری می کند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی، متهم را که از زندانیان فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده، شناسایی و وی را در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد، متهم تاکنون چهار هزار میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با وعده واردات و خرید و فروش خودرو اقرار کرد.

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری در نمایشگاه‌هایی که مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را دارا هستند، اقدام به خرید و فروش خودرو کنند.

وی تاکید کرد: در زمان خرید خودرو حدالامکان با شخص مالک خودرو، برای انجام امورات نقل و انتقال مراجعه کنند؛ زیرا در صورت ممنوع المعامله بودن فروشنده، وکالتنامه ارائه شده از سوی آنها معتبر نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.