کد خبر : 14118
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
122 views

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد:

تولید ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن کاغذ تحریر در ۴ ماه نخست امسال

تولید ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن کاغذ تحریر در ۴ ماه نخست امسال
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن کاغذ تحریر ۴ ماه نخست امسال در این شرکت تولید شده است؛ گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد بیشتر است.


به گزارش تیتر شمال؛ امید نیک‌نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن کاغذ تحریر ۴ ماه نخست امسال در این شرکت تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد بیشتر است.

وی افزود: این افزایش تولید در حالی رقم خورده است که برخی تنگنا‌ها و مشکلات در سر راه تولید خصوصاً تامین مواد اولیه مورد نیاز وجود داشت.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با تمام توان از برنامه‌های دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ ایرانی حمایت می‌کنیم، از حمایت‌های معاون اول رئیس جمهور و تاکید ویژه رئیس جمهور به وزرای مربوطه قدردانی کرد و ادامه داد: عزم جدی کارکنان این شرکت با وجود تنگنا‌ها و مشکلات موجود، ادامه مسیر تولید کاغذ چاپ و تحریر مورد نیاز کشور است .

نیک نژاد گفت: افزایش تولید کاغذ تحریر با وجود محدودیت ورود چوب و محدودیت مصرف برق نشان‌دهنده اهتمام این کارخانه به تحقق شعار سال، منویات رهبری و حل مشکل جامعه فرهنگی کشور است.

وی از مسؤلان مرتبط خواست به منظور برداشتن محدودیت مصرف برق و تامین نقدینگی مورد نیاز خط تولید، حمایت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ساری قرار دارد و با ظرفیت تولید ۱۷۵ هزار تن کاغذ شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران است.

شایان ذکر است شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران امسال بعنوان واحد برتر گروه صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.