کد خبر : 14687
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
130 views

در هفتاد و سومین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؛

موافقت شورا با مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری به ۶ موکب اربعین ساری در عراق

موافقت شورا با مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری به ۶ موکب اربعین ساری در عراق
در جلسه امروز شورا مقرر شد تا به تمامی ۶ مواکب ساری مستقر در کشور عراق طی ایام اربعین مبلغ ۵۰ میلیون تومان از سوی شهرداری مساعدت صورت گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه در تالار جلسات شورا برگزار شد.

سیدحسین یوسفی نائب رئیس دوره ششم شورای شهر ساری در سخنان پیش از دستور کار جلسه ضمن تبریک هفته دولت به بیان چند تذکر پرداخت و گفت: ساماندهی دستفروشان بارها مورد بحث در صحن شورا قرار گرفته اما پس از دو سال اتفاق مثبتی رخ نداده است.

وی افزود: پرداخت حقوق معوق یک‌ماهه پرسنل شهرداری نیز باید در الویت کار شهرداری قرار گیرد.

نائب رئیس شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: بنا بود تا بانک شهر تعیین تکلیف شود اما همچنان شاهد اتفاقی در این خصوص نیز نبودیم.

یوسفی گفت: موضوع جمع آوری زباله در برخی مناطق نیز محل گلایه شهروندان است که انتظار می‌رود این مطالبه به طور جدی مرتفع گردد.

در ادامه سید ذوالفقار شریفی منشی اول شورای شهر ساری اعلام کرد:  نخستین دستور کار جلسه امروز پیرامون حمایت از مواکب اربعین است.

نماینده شهرداری در این باره گفت: مقرر شد تا به تمامی ۶ مواکب ساری مستقر در کشور عراق طی ایام اربعین مبلغ ۵۰ میلیون تومان مساعدت صورت گیرد.

در نهایت شورا با مجموع مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری ساری به مواکب ساروی مستقر در کشور عراق طی ایام اربعین موافقت کرد.

دستور کار بعدی به تشویق ۵۰ میلیون تومانی شهرداری از اهورا خاطری کشتی‌گیر قهرمان ساروی باز می‌گشت که اعضای شورا با آن موافقت کردند.

دستور کار بعدی جلسه به مساعدت مالی ۶۰ میلیون تومان  به آرمان عطایی قهرمان جوجیتسو باز می‌گشت که اعضای شورا با آن موافقت کرد.

دستور کار بعدی به درخواست مساعدت مالی ۲۵ میلیون تومانی شهرداری به خانواده مرحوم رحمانی باز می‌گشت که اعضای شورا با آن موافقت کرد.

دستور کار جلسه بعدی به درخواست مساعدت  مالی ۱۰۰ میلیون تومانی برای ۱۰۰ نفر از کارکنان متاهل معسر نیروی انتظامی باز می‌گشت که اعضای شورا با آن موافقت کرد.

دستور کار بعدی به تمدید قرارداد اجاره پارکینگ واقع در خیابان ۱۸ دی اختصاص داشت که پس از اعلام نظر موافقان و مخالفان در صحن شورا در نهایت با این درخواست موافقت نکرد و رای به بازگشت نامه جهت اصلاح و رفع ایرادات وارده موجود داد.

حاجاتی نماینده شهرداری ساری با این توضیح که تمدید وجاهت قانونی ندارد؛ گفت: جهت تسریع در امر به شورا ارسال شده و در مسیر ترک تشریفات نیز قرار دارد.

شهرام ایرجی در این باره گفت: متقاضی در ادوار  گذشته نیز قرارداد خود را تمدید کرده و هم اکنون نیز دارای قرارداد جدید نیست و لذا باید برگشت داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.