کد خبر : 14921
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
125 views

در گرامی داشت هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره‌برداری از عملیات آسفالت راه روستایی مصیب‌محله شهرستان گلوگاه

بهره‌برداری از عملیات آسفالت راه روستایی مصیب‌محله شهرستان گلوگاه
آیین بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی مصیب محله از توابع بخش مرکزی گلوگاه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.


به گزارش تیتر شمال؛ ابوالفضل کرمانی خلیلی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه در جمع خبرنگاران، گفت: این پروژه از مصوبات سفر استاندار در خرداد ماه سال گذشته به شهرستان گلوگاه بوده که با همت این اداره ، بطول یکهزار و دویست متر، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از آغاز به کار پروژه دوربرگردان هشت تیکه از محور شریانی گلوگاه به گرگان خبر داد وگفت: ایمن سازی این محور برای شهروندان حائز اهمیت بود که به همین دلیل در دستور کار اداره قرار گرفت وبا اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان آغاز به کار کرد.

کرمانی خلیلی همچنین از آغاز به کار اجرای عملیات راه روستایی آغوزدره به بارکلا که جزء مناطق محروم هزارجریب است اظهار کرد: آسفالت این محور هم در دستور کار قرار گرفته است در دوماه اخیر نیز ۲.۶ کیلومتر آسفالت شده و عملیات تعریض و زیر سازی ۷ کیلومتر بعد از آن در نیز جزء برنامه های آتی این اداره است.

وی در مورد راه روستای چین پارچ، ویوا تا کلکت گفت: تمام تلاشمان را برای اتمام پروژه های مذکور در آینده ای نزدیک خواهیم کرد و امید است که با همت مسئولین شهرستانی و استانی و تخصیص اعتبارات ملی این روستاها هم از نعمت آسفالت برخوردار شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.