کد خبر : 15469
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
125 views

در پی سفر یک روزه وزیر کشور صورت پذیرفت:

بهره‌برداری از پل گرد رودبار بابل با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال

بهره‌برداری از پل گرد رودبار بابل با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال
در پی سفر یک روزه احمد وحیدی وزیر کشور به استان مازندران ، عملیات احداث پل گرد رودبارشهرستان بابل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بصورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.


به گزارش تیتر شمال؛  یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حاشیه آیین بهره برداری از پل روستای گردرودبار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پل گرد رودبار با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات بحران با تلاش های شبانه روزی و جهادی این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: پل گردرودبار بخش بندپی شرقی شهرستان بابل در اثرجاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ تخریب شده بود با ۲۰ ماه تلاش‌های شبانه روزی راهداران خدوم استان و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال مجدداً احداث و بهره برداری رسید.

معاون فنی و راه‌های روستایی، خاطرنشان کرد: مازندران به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی و حجم بالای گردشگر و مسافر دارای راه‌های ارتباطی پر اهمیتی است.

ابراهیمی گفت: این پل به طول ۶۰ متر و با دودهانه ۳۰ متری بهمراه با احداث رمپ‌های ورود و خروج در دستور کار قرار گرفته است که این پل ارتباطی بین دو بخش بندپی شرق می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند.

معاون فنی و راه های روستایی، متذکر شد: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.