کد خبر : 16243
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
135 views

استاندار مازندران خبر داد:

تخصیص ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کلاردشت

تخصیص ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کلاردشت
استاندار مازندران گفت: در کارگروه تسهیل ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع و بنگاه‌های کلاردشت تخصیص یافت و بخشی دیگر در دست اقدام است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور یکشنبه‌شب در پایان هفدهمین سفر شهرستانی به کلاردشت در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش‌وپرورش کلاردشت برگزار شد اظهار کرد: همه مدیران در استان در حال تلاش هستند و اگر موفقیتی هست از آن همه این جمع است.

استاندار مازندران بیان کرد: ما امروز در فضای کاری بدون تعارف کارهای زیادی داریم و همه گزارشات کاری در واقع وظایف موخر ما در برابر این مردم باعظمت است.

حسینی‌پور گفت: امروز جبهه مقاومت کاری کرد که دشمنان حتی فکر مبارزه در پشت مرزهای ما را در سر نپرورانند.

وی اعلام کرد: ۱۵ تیم تشکیل و از ۲۱ روستا بازدید بعمل آمد و گزارش تک تک روستاها در اختیار قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران عنوان کرد: ما در دهستان شرقی ۱۱ روستا و در دهستان غربی ۱۰ روستا داریم که ۲۵ مسئله در بازدیدهای امروز مدیران ما که فراوانی بیشتری داشتند احصا شد که جزو مصوباتی است که ظرف ۴۸ ساعت آینده، جمع‌بندی خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: تاکنون هر وعده‌ای داده شد مصوبه می‌شود و سپس ابلاغ خواهد شد و در این میان لیست پروژه‌های فعال و نیمه‌فعال و موانع آنان، به ما اعلام می‌شود.

حسینی‌پور تاکید کرد: از فردای ابلاغ این مصوبات برای اقدامات اجرایی خواهد رفت که بدین‌منظور کارگروهی در استان داریم که به‌طور مستمر پیگیری و رصد خواهد شد.

وی افزود: مواردی که مصوب کردیم باید اجرا شود و لذا وقتی توقع ایجاد می‌شود باید اجرا شود.

استاندار مازندران گفت: در کارگروه تسهیل ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع و بنگاه‌ها تخصیص یافت و بخشی دیگر در دست اقدام برای نهایی‌شدن است.

این مسئول مطرح کرد: گرایش اقتصادی این شهرستان، فعالیت‌های گردشگری صنعتی است؛ چرا که این شهرستان با این همه ظرفیت باید فرآوری شود.

حسینی‌پور اشاره کرد: بزرگ‌ترین حضور باید موجب تحول آفرینی همه‌جانبه در این شهرستان شود.

وی اذعان کرد: امنیت سرمایه‌گذاری را باید ارتقا ببخشیم و این کار به‌عمل است.

استاندار مازندران گفت: من کوچک مدیرانی هستم که خالصانه برای مردم کار می‌کنند و وقتی آسیب‌های اجتماعی را می‌بینند برای مردم غصه می‌خورند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این در جلسه اظهار کرد:ما به شدت برای توسعه استان به کار تیمی نیازمندیم.

محمدعلی محسنی افزود: امروز در جلسه شورای اداری درس بزرگی گرفتیم و مسئولان استانی به تولید بها دادند.

وی گفت: در گردشگری غرب استان باید دست به دست هم بگذاریم که گردشگران به سراغ ما بیایند و باید از خود بپرسیم که چقدر در این حوزه تبلیغات کردیم.

این مسئول ادامه داد: باید از حالت منفعلانه گردشگری خارج شویم و به تحرک در حوزه گردشگری برگردیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: امروز باید یکی از راه‌های توسعه ما باز کردن گره‌های سرمایه‌گذاران صنعتی ما باشد.

محسنی گفت: انتظار این است که برای کلاردشت منتظر سرمایه‌گذار باشیم و باید برای جذب سرمایه‌گذار، فراخوان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.