کد خبر : 16818
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
121 views

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خبر داد:

بهره‌برداری از درمانگاه شهید بصیر فریدونکنار تا یک ماه آینده

بهره‌برداری از درمانگاه شهید بصیر فریدونکنار تا یک ماه آینده
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری درمانگاه شهید بصیر و سی‌تی‌اسکن بیمارستان فریدونکنار تا یک ماه آینده خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی‌اصغر باقرزاده در حاشیه بازدید از مراکز درمانی فریدونکنار در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با همراهی مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره)، اورژانس و تاسیسات بیمارستان و درمانگاه شهید بصیر فریدونکنار بازدید داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران منجر به بدقولی برای انجام پروژه‌های بهداشتی و درمانی فریدونکنار به‌ویژه سی‌تی‌اسکن بیمارستان شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با گلایه‌ای که از وزیر بهداشت انجام دادیم ایشان مدیرکل امور عمرانی خودشان را برای پیگیری به فریدونکنار فرستادند تا گزارش ارزیابی را به شخص وزیر ارسال کنند.

باقرزاده با اشاره به نتایج این بازدید گفت: تاسیسات، سی‌تی‌اسکن، اورژانس بیمارستان و درمانگاه شهید بصیر مورد بازدید قرار گرفت که تصمیمات خوبی برای این چهار پروژه لحاظ شد.

وی با بیان اینکه تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی مازندران موجب ضربه به ما شده است، تاکید کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر بدنه مدیریتی این دانشگاه به قوت برسد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در مجموع این چهار پروژه مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد که امیدواریم در سال جاری همه آن‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

باقرزاده خاطرنشان کرد: درحالی که از نظر ما بازساری بخش سی‌تی‌اسکن تمام شده بود اما به دلیل سوءمدیریت صورت گرفته این پروژه تاخیر افتاد که البته تا یک ماه آینده درمانگاه شهید بصیر، بخش سی‌تی‌اسکن و تاسیسات بیمارستان بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.