کد خبر : 17103
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
162 views

رایحه 13 آلاله زهرایی در مازندران پیچید؛

جزئیات استقبال از پیکر ۸ شهید خوشنام دفاع مقدس در نوشهر

جزئیات استقبال از پیکر ۸ شهید خوشنام دفاع مقدس در نوشهر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: در ایام فاطمیه این شهرستان میزبان هشت شهید خوشنام دفاع مقدس است.


به گزارش تیتر شمال؛ مهرداد ابراهیم‌پور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان نوشهر همانند سایر شهرهای مازندران افتخار میزبانی از شهدای خوشنام هشت سال دفاع مقدس را دارد، اظهار کرد: آئین استقبال از این شهدای گرانقدر روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه از ساعت ۷:۳۰ از مسجد جامع نوشهر آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۳ محلات و بخش‌های مختلف نوشهر از جمله بخش کجور و بخش مرکزی میزبان این شهدای خوشنام هستند.

وی به ویژه‌برنامه‌های این روز اشاره کرد و گفت: خطه لاله‌خیز کجور از ساعت ۹ صبح در ورودی بخش کجور روستای دوآب میزبان یکی از شهدا است که این آئین در ساعت ۹:۳۰ در ورودی شهر پول و سپس ویژه برنامه یاد و خاطره شهدای خوشنام ساعت ۱۰ صبح در دبیرستان حضرت زینب (س) کجور برگزار خواهد شد و آئین وداع با این شهید نیز ساعت ۱۵ در مسجد روستای دوآب برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر در ادامه افزود: حوزه امام هادی بخش مرکزی نوشهر نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۱:۳۰ در مساجد روستاهای انارور، سنگسرا، حمزده سفلی و علیا، حوضکتی، چلندر، دزدک و کهنه سرا میزبان پیکر دو شهید خوشنام دفاع مقدس است.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: حوزه صلاح‌الدین‌کلا بخش مرکزی نوشهر نیز در همان روز میزبان پیکر مطهر دو شهید خوشنام از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در مساجد روستاهای توسکاتک، شهرک شهید مطهری، حسن‌آباد، حوزه حضرت معصومه، تاج‌الدین‌کلا، صلاح‌الدین‌کلا همراه با مراسم یادواره، مسجد روستای ونوش ، منوچهرکلا و عزت خواهد بود.

وی با بیان اینکه حوزه امام رضا نوشهر نیز در همان روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ میزبان پیکر شهید خوشنام در امام زاده محمد نیرنگ، مساجد روستاهای خیرودکنار، آبندانک، موسی‌آباد، علی‌آباد، لتینگان ، درزیکلا و کوشکسرا خواهد بود، گفت: در حوزه خاتم منطقه شهری نوشهر نیز مردم قدرشناس نوشهر از ساعت ۱۴ تا ۲۱:۳۰ میزبان شهدای خوشنام هستند که این آئین همراه با زیارت عاشورا ، سه شنبه های مهدوی خواهد بود و وداع نیز در مساجد حسینیه ثارالله دهنو، مسجد هلستان، هیئت بنت‌الهدی، مسجد حضرت فاطمه الزهرا و مسجد ابوالفضلی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه نوشهر خواست تا همانند همیشه در این آئین حضوری پر شور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.