کد خبر : 18365
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
130 views

مدیر عامل آبفا مازندران:

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس در دست اجراست

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس در دست اجراست
مدیر عامل آبفا مازندران از اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس با ظرفیت تصفیه ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز و ارتقاء مدول اول با افزایش ظرفیت ۲ هزار متر مکعب در شبانه روز خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به لزوم اجرای طرحهای فاضلاب در راستای جلوگیری از آلودگیهای زیست محیطی و سطح بالای آب زیرزمینی در استان اظهار داشت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرهای نوشهر و چالوس با فرآیند تصفیه سیستم لجن فعال متعارف با هوادهی عمقی و قابلیت حذف نیتروژن و فسفر و با ظرفیت تصفیه ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز در دست اجراست.

وی افزود این پروژه در حال حاضر ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پس از اتمام عملیات اجرایی ۱۲۰ هزار نفر از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشخصات کلی طرح فاضلاب نوشهر و چالوس گفت: در حال حاضر این طرح با ۲۰۰ کیلومتر طول شبکه اصلی و فرعی،خط انتقالی به طول ۳.۱۵ کیلومتر ، احداث ۹ ایستگاه پمپاژ در قالب ۴ مدول تصفیه خانه در ۱۰ هکتار زمین خریداری شده در دستور کار است که در نهایت با تولید روزانه ۱۴۰ لیتر به ازای هر فرد، در مجموع ۴۳ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.