کد خبر : 18800
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
121 views

استاندار مازندران:

اجازه گسترش ناهنجاری فرهنگی را نمی‌دهیم

اجازه گسترش ناهنجاری فرهنگی را نمی‌دهیم
استاندار مازندران گفت: اجازه نخواهیم داد تا ناهنجاری فرهنگی در استان گسترش یابد.


به گزارش تیترشمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور ظهر امروز در دیدار نوروزی به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در مازندران به نام‌گذاری رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید و مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: برخی از نظام مسائل مازندران نیازمند حمایت و توجه ملی دارد.

وی بیان کرد: حفاظت محیط زیست، حفظ منابع طبیعی، رعایت و آزادسازی حریم رودخانه‌ها و ایجاد صنایع مادر مازندران نیاز حمایت ملی است، که همسو با این رویکرد، همه مسئولان سه قوه به همراه نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه باید به این نظام مسائل ملی استان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز تمام رهبران کشورهای جهان به اهمیت رهبری و راهبری رهبر معظم انقلاب در جهان اسلام اذعان دارند، تصریح کرد: پیام امسال رهبر معظم انقلاب در مقوله نجات اقتصاد کشور و این بار به دست مردم و بخش خصوصی مورد تاکید قرار دادند.

حسینی‌پور ادامه داد: دولت هرگونه اظهارات رهبر معظم انقلاب را همانند حکم قطعی در نظر گرفته و عملیاتی می‌کند.

استاندار مازندران بیان کرد: نرخ تورم مازندران پس از ۱۳ سال در سال ۱۴۰۲ از اردیبهشت تا پایان اسفند روند کاهشی داشته و بر اساس مرکز آمار ایران نرخ تورم استان ۱.۵ درصد کمتر از متوسط کشور بوده است.

وی تصریح کرد: مازندران در رشد تولید نیز رتبه سوم کشور را کسب کرده است، یعنی نمودار و شاخص‌های اقتصادی مازندران روند رو به رشدی داشته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه سال گذشته در مازندران چند رویداد مهم داشته است که مهم‌ترین آن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بوده است، گفت: افتخار مازندران در برگزاری انتخابات طبق نظر وزارت کشور در اجرا و برقراری امنیت که بی‌نظیر توصیف شده است.

حسینی‌پور میزان مشارکت مردم در انتخابات سال گذشته در مازندران را قابل قبول توصیف کرد و گفت: مازندران در حوزه امنیت اجتماعی با کاهش دو درصدی طلاق تلاش‌های خوبی را انجام داده است که البته این دغدغه اجتماعی همچنان در جامعه استان وجود دارد.

وی کاهش سرقت و از بین رفتن فعالیت اراذل و اوباش در مازندران را از دیگر خدمات مهم سال گذشته در استان نام برد.

استاندار مازندران به اهمیت گسترش دیپلماسی اقتصادی با کشورهای حاشیه دریای خزر و صادرات محصولات تولیدی و کشاورزی مازندران به روسیه اشاره کرد و گفت: مازندران امسال باید در بازار ۲۹۰ میلیارد دلاری روسیه سهم قابل توجهی را در اختیار بگیرد.

حسینی‌پور به ساماندهی بازار برنج با حمایت دولت به نفع شالیکاران مازندران اشاره کرد و گفت: صادرات میوه کیوی استان با قیمت مناسب به نفع باغداران از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در مازندران بوده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان در همه حوزه‌ها از جمله فرهنگ نیز رشد قابل توجهی پیدا کرده است، گفت: البته مردم استان همچنان در بخش فرهنگ گلایه‌هایی را دارند که باید بر طرف شود.

وی تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا ناهنجاری فرهنگی در مازندران گسترش یابد، در همین راستا تمامی طرح‌های عمرانی و اجتماعی استان نیز پیوست فرهنگی پیدا کرده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.