کد خبر : 9719
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
86 views

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

300 تن برنج پرمحصول از کشاورزان مازندران خریداری شد/ واگذاری تامین و توزیع میوه شب عید امسال به بخش خصوصی

300 تن برنج پرمحصول از کشاورزان مازندران خریداری شد/ واگذاری تامین و توزیع میوه شب عید امسال به بخش خصوصی
عنایتی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ تن محصول از کشاورزان استان خریداری کردیم؛ گفت: امسال دولت دخالتی در تامین و توزیع میوه شب عید ندارد و امور مروبطه به بخش خصوصی واگذار شده است.


به گزارش تیترشمال؛ حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه کالاهای اساسی شامل قیمت مرغ، شکر، روغن و آرد از قیمت مصوب پایین‌تر است، گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم شاهد ارزان سازی غذا برای مردم هستیم.

وی ادامه داد: هم به دنبال افزایش بهره وری محصولات کشاورزی و هم به دنبال منافع تولیدکننده و مصرف کننده هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با بیان اینکه در مازندران ۸ مرکز خرید برنج پرمحصول شامل ندا و شیرودی دایر شد؛ خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۰ تن محصول از کشاورزان خریداری کردیم که منجر به افزایش قیمت این ارقام برنج در استان شد.

عنایتی با اشاره به اینکه سامانه سماتیم برای رصد و پایش آنلاین معاملات تامین و توزیع یکپارچه مرغ در استان راه اندازی شده است، ادامه داد: در این سامانه همه اطلاعات مربوط به کشتارگاه ها، مرغداران و فروشگاه های عرضه ثبت شده است.

وی اعلام کرد: تسهیلات 14 درصدی به مبلغ 150 میلیارد تومان برای سورتینگ داران استان در نظر گرفته شد تا برای خرید کیوی و مرکبات از باغداران و صادرات آن بکارگیری کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از واگذاری امور مربوط به تامین، خرید و ذخیره سازی تا توزیع میوه شب عید به بخش خصوصی خبر داد و گفت: امسال دولت دخالتی در تامین و توزیع میوه شب عید ندارد و فقط نقش حمایتی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.