کد خبر : 14320
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
120 views

با 5 رای؛

سیدحسین میرمرادی رئیس شورای شهر فریدونکنار شد

سیدحسین میرمرادی رئیس شورای شهر فریدونکنار شد
جلسه انتخاب هیأت رئیسه اعضای شورای شهر فریدونکنار با حضور فرماندار برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛  جلسه انتخاب هیئت رئیسه اعضای شورای شهرفریدونکنار با حضور ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار، داداش‌نژاد بخشدار مرکزی و اعضای شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه با اخذ رای از اعضای شورا، سیدحسین میرمرادی با پنج رای به‌عنوان رئیس شورا و حسن ذاکری با پنج رای به‌عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

همچنین رضا جانعلی‌پور با پنج رای به‌عنوان منشی شورا و محمود شمسی و علیرضا عباسی با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان انتخاب شده‌اند.

گفتنی است محمود شمسی با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون صد (بدوی) و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و علیرضا عباسی با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون صد (تجدید نظر) و سیدحسین میرمرادی به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون معاملات شهرداری انتخاب و معرفی شدند.

رضا جانعلی‌پور نیز با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون تقسیط (۷۷) و سخنگوی شورا به‌مدت یک سال انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گزارش بلاغ، در انتخابات صورت گرفته برای هیئت رئیسه جدید، تمام مسئولیت‌ها مانند گذشته بوده و فقط جانعلی‌پور که اخیرا با انتشار برخی از نامه‌ها و مطالب در صفحه مجازی خود دست به افشاگری نسبت به عملکرد شورا و شهرداری زده بود در جایگاه سخنگویی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.