کد خبر : 16939
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
111 views

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران وعده داد؛

بهره‌برداری از پل کمربندی فریدونکنار در دهه فجر

بهره‌برداری از پل کمربندی فریدونکنار در دهه فجر
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در وعده‌ای جدید خبر از بهره‌برداری پل کمربندی فریدونکنار در دهه فجر امسال داد.


به گزارش تیتر شمال؛  احمد توکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» مبنی بر اینکه چرا وضعیت مجتمع فرهنگی هنری نیایش فریدونکنار که بنابر مصوبه استاندار مازندران باید تا پایان سال ۱۴۰۱ فاز نخست و پایان سال ۱۴۰۲ فاز دو آن تکمیل می‌شد اما هنوز فاز یک آن به اتمام نرسیده است؟ اظهارکرد: روند اجرای پروژه‌های عمرانی فریدونکنار در حد مطلوب ارزیابی می‌شود و پیگیری‌های لازم برای پروژه نیایش در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از مهر ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه فرآیند جذب اعتبارات باید پس از عبور از مراحل قانونی در مناقصه‌ها انجام شود مقداری زمان‌بر است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: به محض اینکه مراحل انتخاب پیمانکار انجام شود سرعت کار چند برابر خواهد شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا وعده استاندار در حد انتظار مردم فریدونکنار عملی شود.

توکلی با اشاره به آخرین وضعیت پل کمربندی فریدونکنار، یادآورشد: جسم کمربندی فریدونکنار سال‌ها است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته اما پل این کمربندی باتوجه به اجرای نیلینگ که منجر به مقاوم‌سازی خواهد شد مقداری مشمول زمان شد.

وی افزود: برای اینکه استحکام سازه در جداره دیوار افزایش پیدا کند، اجرای عملیات نیلینگ بیش از طراحی انجام شد و همین امر موجب شد اداره کل راه و شهرسازی در تامین اعتبار با کسری مواجه شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: از تلاش‌های نماینده مردم فریدونکنار در مجلس که در تامین اعتبار به ما کمک کردند قدردانی می‌کنم و به‌زودی با تخصیص این اعتبار عملیات اجرایی را دنبال می‌کنیم تا در دهه فجر امسال این پل به بهره‌برداری برسد و کارکرد لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.